Тиждень психології
25/04/2016Відповідно до річного плану роботи Судилківської ЗОШ І-ІІІ ступенів для надання допомоги дітям у вирішенні особистих проблем, підвищення інтересу до психології як науки, стимулювання творчої активності дітей і педагогів з 18 по 22 квітня в школі було проведено тиждень Психології.
У програмі тижня психології відбулося дуже багато цікавих заходів, творчих конкурсів та завдань. Учні школи, батьки, вчителі і працівники школи мали можливість взяти участь у цих цікавих заходах. Учасники щодня знайомилися з цікавою інформацією психологічного змісту, що відповідала зазначеній темі дня.
18 квітня відбулося відкриття тижня Психології з виготовлення стенду «Психологія – наука про душу» та стінгазети «Думки «Великих» на щодень». День Хорошого настрою був розпочатий з проведення психологічної акції: «Скринька довіри», а також новинки та цікаву літературу учні, вчителі, батьки мали змогу побачити у кабінеті психолога, де проходила виставка психологічної літератури протягом всього тижня.
19 квітня у школі розпочався День Щастя. Учні початкових класів (з 1 по 4 ) взяли участь у конкурсі малюнків «Щастя – це …», в яких учні розкрили свої думки, показали власне бачення даної теми.
У цей день також було проведено дуже пізнавальні та цікаві вправи та ігри для першокласників під назвою: «Вчимося спілкуватися». Учні змогли не тільки дізнатися щось нове для себе, але і отримали задоволення та гарний настрій.
Під час тренінгового заняття «Відкрий чарівні двері Довіри» учні 3 та 4 класів здійснили подорож у чарівний світ Довіри, де отримали необхідні знання та настанови для створення справжньої, міцної дружби.
20 квітня у школі тривав День Здорових емоцій. Під час години спілкування « Мандрівка у країну кольорів» у 6 класах, школярі за допомогою кольорів та образів змогли розкрити себе та багатство свого внутрішнього світу. Дуже приємно, що більшість учасників обрали кольори, які символізують активність, позитив та натхнення.
Тренінгове заняття для учнів 7 класів «Я – людина, моє життя прекрасне» дало учасниками усвідомлення широкого кола своїх можливостей, своєї активної позиції в житті, визначення власних духовних цінностей та їх вплив на життя.
21 квітня – День Майбутнього. Було проведено профорієнтаційне заняття для дев’ятикласників «Ти стоїш перед вибором», де учні мали можливість за допомогою тренінгу глибше пізнати себе, більше дізнатися про світ професій та навчитись робити правильний вибір.
Успішно, весело та з цікавістю пройшла година спілкування для старшокласників (10-11 клас) на тему «Гендерна рівність». Учасники під час заняття навчились формувати поняття такої важливої соціальної категорії як “гендер” та виховували в собі засади ґендерної рівності та поваги до прав і свобод кожної статі.
22 квітня, останній день нашого тижневого свята, називався День Пізнання. Він був не менш цікавим та захоплюючим. Година спілкування у 5 класах та тему «Наші вчителі», дала змогу п’ятикласникам зайняти нову позицію у ставленні до вчителів та сформувати уявлення про педагога як про професіонала, згуртувати колектив та подарувати усім гарний настрій на весь день.
Одну з завершальних і невідємних частин тижня психології становив психологічний тренінг для педагогів на тему «Коло здоров’я. Збереження та зміцнення психологічного здоров’я педагога». Тренінг дав можливість учителям усвідомити складові власного психологічного здоров’я та зрозуміти взаємозв’язок психоемоційного стану учитель-учень. Психолог проінформувала педагогів про наявні методи профілактики й боротьби зі стрессом та про практичні навички володіння собою в різних ситуаціях.
Тиждень психології став справжнім святом для душі. Він пройшов у режимі діалогу – цілющого стилю спілкування, де всі учасники отримали корисну інформацію та позитивний настрій. Проведення тижня психології сприяло згуртуванню дитячих колективів, створенню позитивного настрою як у дітей, так і у дорослих, формуванню почуття гумору, подоланню негативних емоцій. Це стало своєрідним стимулом для особистісного і професійного зростання педагогів, реалізації нових ініціатив, активізації батьків, налаштуванню їх на співпрацю.