Акція «16 днів проти насилля»

15/12/2014 0 від Роман Денисюк
Акція «16 днів проти насилля»
Акція «16 днів проти насилля»

Акція «16 днів проти насилля»

З метою привернення уваги учасників навчально – виховного процесу до проблеми насильства у суспільстві та попередження негативних явищ, що можуть призвести до насилля або спровокувати його вчинення, щорічно у Судилківській ЗОШ І – ІІІ ступенів проводяться різноманітні заходи у рамках акції «16 днів проти насилля». Дати проведення акції (із 25 листопада  по 10 грудня) є символічними. Вони створюють своєрідний  ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства, боротьби зі СНІДом, рабством та дій щодо захисту прав людини.
25 листопада соціально – психологічною службою (практичним психологом Шмельовою Т. М. та соціальним педагогом Сереветник Л. І.) організовано відкриття акції «16 днів проти насилля» та оформлено стенд на відповідну тематику. До акції залучено волонтерів (учні 10 кл.), які провели в усіх класах школи хвилинки інформування, присвячені Міжнародному дню ООН з викоренення насильства щодо жінок. Бібліотекар школи Ребекевша О. П. організувала у бібліотеці виставку «STOP- насилля».
27 листопада практичним психологом Шмельовою Т. М. із учнями 5 класів проведені тренінгові заняття на тему: «Насилля: попередити та зупинити».
За участю заступника директора з НВР Береговської Н. О., педагога – організатора Гордійчук Т. М, соціального педагога Серветник Л.І., практичного психолога Шмельової Т. М. організовано та  проведено флешмоб по попередженню насилля щодо дітей (28. 11. 2014р.). Цього ж дня у школі діяла акція «Cиня стрічка», яка є символом боротьби із насиллям проти дітей.
1 грудня  представники Шепетівської районної соціальної служби у справах сім’ї, дітей та молоді провели тренінги по профілактиці насилля із старшокласниками (11 класи).
Упродовж акції для учнів, педагогів, батьків діяв консультпункт по профілактиці насилля, злочинності  та  негативних явищ у середовищі, в якому перебуває дитина.
Проведені заходи, спрямовані на профілактику насилля,  стали приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей; сприяли вихованню в учнів людяностіі, відповідальності, любові до ближнього, поваги  до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків.

Тетяна Шмельова, практичний психолог